متا تگ ها

دانلود ها | نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکسدانلود هاانجمن هاعضویتتبلیغاتتماس با ما  فروشگاهمجموعه اسرار فتوشاپ به زبان فارسی
مجموعه حیات وحش بی نظیر زندگی
مترجم انگلیسی به فارسی و ترجمه متن
مجموعه بهترین های ادوبی سی اس 5
مجموعه آفیس 2010 نسخه نهایی
بازدید سایت و وبلاگ خود را چند برابر کنید
مستند شگفت انگیز مرد بازمانده
نی نی کوچولوی فارسی
گردشگری و توریسم پردیس تور
مجموعه مستند History Channel
کودک شما می تواند بخواند
مجموعه استثنائی آموزش زبان انگلیسی
 

 

 

 

 
فروش ویژه ساعت LED سامورایی

 

ساعت مچی سامورائی، یک ساعت شیک و مدرن برای آنهایی که می خواهند به روز باشند.
این ساعت در حالت عادی مانند یک دستبند است و زمانی که بخواهید ساعت روی آن نمایش داده می شود.طراحی این ساعت بسیار ساده و مدرن می‌باشد و استفاده از آن بسیار آسان است و امکان نمایش ساعت، دقیقه، ثانیه، روز، ماه، صبح/عصر را دارا می‌باشد. این ساعت در بسته بندی شکیل با جعبه ای فوق العاده زیبا عرضه می شود. به جرات می توان گفت این ساعت جدیدترین و مدرن ترین ساعت عرضه شده در جهان می باشد.
این ساعت در سایت های خارجی بالای 120 دلار عرضه می شود اما هم اکنون برای مدتی محدود می توانید آن را با قیمت استثنایی 39 هزار تومان تهیه کنید.


» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر از این ساعت اینجا را کلیک کنید ...

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
 

   
 


 

فروش ویژه Sim Card Reader
 


 

دستگاهی کوچک و فوق العاده کاربردی! با قابلیت بازیابی شماره تلفن و پیامک های پاک شده از روی سیم کارت و همچنین ذخیره دفترچه تلفن و پیامک های سیم کارت در کامپیوتر!
به وسیله این دستگاه کوچک و کم حجم می توانید دفترچه تلفن و SMS های خود را از سیم کارت به کامپیوتر و یا بالعکس و یا حتی از سیم کارتی به سیم کارت دیگر منتقل کنید. این محصول دوکاره می باشد ، یعنی هم سیم کارت ریدر و هم رم ریدر است. از دیگر قابلیت های جالب این دستگاه این است که با استفاده از آن می توانید شماره تلفن ها و اس ام اس های پاک شده خود را از سیم کارت بازیابی کنید. این دستگاه همراه با یک سی دی نرم افزاری با قیمت استثنایی 12800 تومان ارائه می شود.
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر از این  دستگاه اینجا را کلیک کنید ...

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

مجموعه رینگتون های جدید و بی کلام برای موبایل
دسته بندی: آهنگ و زنگ موبایل, مالتی مدیا, موبایلبازدید: 4,565
مجموعه ای دیگر از سری زنگخور های موبایل برای شما عزیزان و دوستداران سایت دانلودها که بصورت زنگ های بی کلام و لایت می باشد با فرمت MP3 جهت دانلود قرار داده شده است. این مجموعه دارای ۱۰ زنگخور شیک و بسیار زیبا می باشد که بی شک مورد توجه شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

 

 

برای دانلود کلیک کنید

 برچسب ها: آهنگ جدید موبایل, آهنگ جدید موبایل 2010, آهنگ ملایم, آهنگ موبایل, آهنگ گوشی, دانلود زنگ برای موبایل, زنگ جدید و لایت برای موبایل, زنگ لایت موبایل, زنگ موبایل 89, زنگخور بی کلام موبایل, زنگخور جدید موبایل, زنگخور ملایم موبایل
نوشته: حمید
تاریخ: ۸ مهر, ۱۳۸۹
۳ نظرمجموعه ۵ رینگتون فوق العاده زیبا و بی کلام برای موبایل
دسته بندی: آهنگ و زنگ موبایل, مالتی مدیا, موبایلبازدید: 8,324
مجموعه ۵ زنگخور جدید و فوق العاده زیبا در سبک ملایم و بی کلام برای اولین بار در سایت دانلودها در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است، این رینگتون ها از کیفیت بالایی برخوردارند که با فرمت MP3 ویرایش شده اند ، هم اکنون میتوانید این رینگتون ها را از سایت بزرگ دانلودها دریافت کنید.

 

 

برای دانلود کلیک کنید

 برچسب ها: آهنگ بی کلام موبایل, دانلود رینگ موبایل, دانلود زنگ جدید موبایل, زنگ بی کلام برای موبایل, زنگ خور جدید و با کلاس موبایل, زنگ ملایم برای موبایل
نوشته: حمید
تاریخ: ۶ مرداد, ۱۳۸۹
۲۱ نظرفروش ویژه ساعت LED آدیداس

 

ساعت LED آدیداس با طرح فوق العاده زیبا و شیک، مناسب برای پسر ها و دختر خانم های مشکل پسند ، با قیمت استثنایی برای اولین بار در ایران!
یک مدل ساعت فوق العاده مناسب برای جوانان امروزی ، بسیار زیبا و سبک در کل یک طرح خاص که هنوز وارد بازار ایران نشده است. در رنگی استثنایی و بسیار دلنشین با بند فوق العاده شیک و باکلاس!
شما نفر اول باشید! قابل ست کردن با لباس های اسپرت ، مکمل زیبایی و جذابیت شما با گارانتی یک ساله به همراه جعبه بسیار شیک و 2 عدد باطری.
صفحه نمایشی بسیار جالب که در زمانی که شما نیازی به روشن بودن ساعت ندارید کاملا خاموش است و کافی است دکمه مربوطه را فشار دهید تا صفحه به طرز خارق العاده ای روشن شود. با قیمت استثنایی 12800 تومان ، ارزانتر از سایر فروشگاه ها.
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر از این ساعت اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


مجموعه زنگ های گیتار اسپانیایی برای موبایل
دسته بندی: آهنگ و زنگ موبایل, مالتی مدیا, موبایلبازدید: 8,210
مجموعه ۵ زنگخور بسیار زیبا و جدید از قطعات بی کلام گیتار اسپانیایی برای شما عزیزان آماده نموده ایم. این رینگتون ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و با فرمت MP3 توسط سایت دانلودها در اختیار شما قرار گرفته اند.

 

 

برای دانلود کلیک کنید

 برچسب ها: دانلود آهنگ جدید برای موبایل, دانلود آهنگ های گیتار اسپانیایی, دانلود رینگتون گیتار اسپانیایی, دانلود زنگ جدید موبایل, دانلود زنگ خور گیتار اسپانیایی, دانلود گیتار اسپانیایی, زنگ بی کلام موبایل, زنگ های جدید برای موبایل, زنگ گیتار برای موبایل, زنگخور گیتار برای موبایل
نوشته: حمید
تاریخ: ۱۶ خرداد, ۱۳۸۹
۸ نظرمجموعه ۱۰رینگتون زیبا و ملایم برای گوشی های موبایل
دسته بندی: آهنگ و زنگ موبایل, مالتی مدیا, موبایلبازدید: 10,316
مجموعه ۱۰ زنگخور جدید و فوق العاده زیبا در سبک ملایم با ساز های مختلف برای اولین بار در سایت دانلودها در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است، این رینگتون ها از کیفیت بالایی برخوردارند که با فرمت MP3 ویرایش شده اند ، هم اکنون میتوانید این رینگتون ها را از سایت بزرگ دانلودها دریافت کنید.

 

 

برای دانلود کلیک کنید

 برچسب ها: آهنگ جدید موبایل, آهنگ جدید موبایل 2010, آهنگ زیبای موبایل, آهنگ ملایم, آهنگ موبایل, آهنگ گوشی, زنگ جدید و لایت برای موبایل, زنگ لایت موبایل, زنگ موبایل 89, زنگخور بی کلام موبایل, زنگخور جدید موبایل, زنگخور ملایم موبایل
نوشته: حمید
تاریخ: ۲۵ اردیبهشت, ۱۳۸۹
۲۳ نظرمجموعه ۲۶ رینگتون با کلام خارجی جدید برای گوشی های موبایل
دسته بندی: آهنگ و زنگ موبایل, مالتی مدیا, موبایلبازدید: 7,327
سایت دانلودها مجموعه رینگتون های جدید را برای گوشی های موبایل تهیه نموده است که این مجموعه شامل ۲۶ رینگتون بسیار زیبا می باشد که بریده شده از آهنگ های با کلام خارجی می باشد.این رینگتون ها دارای کیفیت ۱۲۸kbps و فرمت MP3 می باشند و هم اکنون می توانید آن ها را به صورت رایگان از سایت دانلودها دریافت کنید.

 

 

برای دانلود کلیک کنید

 برچسب ها: ringing, ringtone 2010, آهنگ موبایل, رینگ جدید, رینگتون جدید, رینگتون ٢٠١٠, زنگ جدید, زنگ خور, زنگ موبایل, پشت زنگ 5800, پشت زنگ کمیاب, پشت زنگ موبایل
نوشته: عادل
تاریخ: ۲ اردیبهشت, ۱۳۸۹
۱۹ نظرمجموعه ۱۰رینگتون جدید و زیبا برای گوشی های موبایل
دسته بندی: آهنگ و زنگ موبایل, مالتی مدیا, موبایلبازدید: 10,363
سایت دانلودها مجموعه رینگتون های جدید را برای گوشی های موبایل تهیه نموده است که این مجموعه شامل ۱۰ رینگتون بسیار زیبا می باشد.این رینگتون ها دارای کیفیت ۱۲۸kbps و فرمت MP3 می باشند و هم اکنون می توانید آن ها را به صورت رایگان از سایت دانلودها دریافت کنید.

 

 

برای دانلود کلیک کنید

 برچسب ها: دانلود رینگتون جدید موبایل, دانلود رینگتون موبایل, دانلود زنگ جدید موبایل, دانلود زنگ موبایل, دانلود مجموعه زنگ موبایل, رینگتون mp3, رینگتون جدید موبایل, رینگتون موبایل, زنگ جدید برای موبایل, زنگ جدید موبایل, زنگ موبایل, مجموعه زنگ موبایل
نوشته: حمید
تاریخ: ۲۹ فروردین, ۱۳۸۹
۱۵ نظر


ایجاد رینگتون با Bigasoft iPhone Ringtone Maker v1.7.2.3686
دسته بندی: آهنگ و زنگ موبایل, مالتی مدیا, موبایلبازدید: 2,256
iPhone Ringtone Maker نام نرم افزاری برای ساخت ringtone برای گوشی های iPhone می باشد. به کمک این نرم افزار دارندگان گوشی iPhone که در کشور ما نیز تعداد آن ها معدود نمی باشد قادر خواهند بود تا آهنگ های مورد علاقه خود را به ringtone گوشی خود تبدیل کنند . در این نرم افزار ابزارهای مختلفی برای رفع این منظور قرار داده شده است. همچنین در این نرم افزار می توان فرمت های صوتی MP3, VMA, OGG, WAV را به به فرمت های Ringtone تبدیل نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت Bigasoft Software کی باشد.

 

 

برای دانلود کلیک کنید

 برچسب ها: دانلود با لینک مستقیم نرم افزار Bigasoft iPhone Ringtone Maker v1.7.2.3686, دانلود نرم افزار Bigasoft iPhone Ringtone Maker v1.7.2.3686, دانلود نرم افزار برای آی فون, دانلود نرم افزار ساختن زنگ موبایل
نوشته: حسین
تاریخ: ۲۴ فروردین, ۱۳۸۹
بدون نظرمجموعه ۱۰ زنگ اس ام اس جدید برای گوشی های موبایل
دسته بندی: آهنگ و زنگ موبایل, مالتی مدیا, موبایلبازدید: 14,061
در این مطلب از سایت بزرگ دانلودها مجموعه ای از آهنگهای کوتاه و با کیفیت جدید را برایتان آماده کرده ایم که شما می توانید از آنها به عنوان زنگ SMS گوشی موبایل خود استفاده کنید. تعداد این رینگتون ها ۱۰ عدد بوده که همگی در فرمت MP3 و کیفیت ۱۶۰kbps می باشند.

 

 

برای دانلود کلیک کنید

 برچسب ها: دانلود رایگان زنگ موبایل اس ام اس, دانلود رینگتون sms, دانلود رینگتون جدید اس ام اس, دانلود زنگ sms, دانلود زنگ برای اس ام اس, دانلود زنگحور جدید sms, زنگ با کلاس اس ام اس, زنگ جدید sms, زنگ کوتاه برای اس ام اس, زنگخور برای اس ام اس
نوشته: حمید
تاریخ: ۲۱ فروردین, ۱۳۸۹
۱۱ نظرمجموعه ۱۰رینگتون زیبا و ملایم برای گوشی های موبایل
دسته بندی: آهنگ و زنگ موبایل, مالتی مدیا, موبایلبازدید: 15,338
مجموعه ۱۰ زنگخور جدید و فوق العاده زیبا در سبک ملایم با ساز های مختلف تهیه و جمع آوری کرده ایم، این رینگتون ها از کیفیت بالایی برخوردارند که با فرمت MP3 ویرایش شده اند ، هم اکنون میتوانید این رینگتون ها را از سایت بزرگ دانلودها دریافت کنید.

 

 

برای دانلود کلیک کنید

 برچسب ها: آهنگ 89 برای موبایل, آهنگ جدید موبایل, آهنگ جدید موبایل 2010, آهنگ زیبای موبایل, آهنگ ملایم, آهنگ موبایل, آهنگ گوشی, زنگ جدید و لایت برای موبایل, زنگ لایت موبایل, زنگ موبایل 89, زنگخور بی کلام موبایل, زنگخور جدید موبایل, زنگخور ملایم موبایل
نوشته: حمید
تاریخ: ۹ فروردین, ۱۳۸۹
۱۴ نظرمجموعه ۱۰ رینگتون زیبا و ملایم برای موبایل
دسته بندی: آهنگ و زنگ موبایل, مالتی مدیا, موبایلبازدید: 13,236
مجموعه ای دیگر از سری زنگخور های موبایل برای شما عزیزان و دوستداران سایت دانلودها که بصورت زنگ های لایت و آرام می باشد با فرمت MP3 جهت دانلود قرار داده شده است. این مجموعه دارای ۱۰ زنگخور شیک و بسیار ملایم می باشد که بی شک مورد توجه شما عزیزان قرار خواهد گرفت .

 

 

برای دانلود کلیک کنید

 برچسب ها: دانلود آهنگ آرام برای زنگ موبایل, دانلود آهنگ لایت برای موبایل, دانلود زنگ برای موبایل, دانلود زنگ لایت موبایل, دانلود زنگخور لایت موبایل, رینگتون لایت موبایل, زنگ با کلاس برای موبایل, زنگ بی کلام موبایل, زنگ های شیک موبایل
نوشته: حمید
تاریخ: ۲۴ اسفند, ۱۳۸۸
۱۱ نظر123


 
   
   
   


تبلیغات
آرشیو موضوعاتنرم افزار
سیستم عامل
نرم افزار مالتی مدیا
نرم افزار پخش کننده
نرم افزار مبدل
ویرایشگر صوت و تصویر
نرم افزار اینترنت
نرم افزار مدیریت دانلود
نرم افزار اف تی پی
نرم افزار مرورگر وب
نرم افزار مسنجر
ابزار اینترنت
نرم افزار کاربردی
نرم افزار فشرده ساز
کتاب الکترونیک
نرم افزار برنامه نویسی
نرم افزار آفیس
نرم افزار مهندسی
نرم افزار بازیابی اطلاعات
نرم افزار فارسی
سخت افزار
نرم افزار دیکشنری
رایت سی دی/دی وی دی
نرم افزار مدیریت دسکتاپ
نرم افزار تبدیل کننده
نرم افزار پشتیبان گیری
نرم افزار بهینه سازی
نرم افزار آموزشی
نرم افزار امنیتی
نرم افزار آنتی ویروس
نرم افزار دیوار آتش
ابزار قفل گذاری و امنیتی
نرم افزار گرافیک
نرم افزار طراحی
نرم افزار تبدیل کننده
نرم افزار ویرایشگر
سایر
سایر نرم افزار ها
فونت
آیکون
والپیپر
عکس
مالتی مدیا
صوتی
موزیک ایرانی
موزیک خارجی
موزیک بی کلام
تصویری
کارتون و انیمیشن
مستند
موبایل
نرم افزار موبایل
جاوا
سونی اریکسون
نوکیا سری ۶۰
نوکیا سری ۶۰ V3
نوکیا سری ۶۰ V5
پاکت پی سی
بازی موبایل
بازی جاوا
بازی سونی اریکسون
بازی نوکیا سری ۶۰
بازی نوکیا سری ۶۰ V3
بازی نوکیا سری ۶۰ V5
بازی پاکت پی سی
تم موبایل
تم سونی اریکسون
تم نوکیا سری ۶۰
تم نوکیا سری ۶۰ V3
تم نوکیا سری ۶۰ V5
تم پاکت پی سی
تم نوکیا سری ۴۰
مالتی مدیا
کلیپ صوتی
کلیپ تصویری
عکس پس زمینه
آهنگ و زنگ موبایل
بازی کامپیوتر
بازی اکشن
بازی ماجرایی
بازی ماشین سواری
بازی فلش
بازی فکری
بازی ورزشی
بازی استراتژیک
بازی کودکان
آمار سایتتعداد مطالب : 2165
تعداد نظرات: 32264
افراد آنلاین : 526
بازدید امروز : 191073
بازدید دیروز : 213558
تاریخ تولد : 18/6/1388
تبلیغات
آخرین مطالبدانلود بازی فوق العاده زیبای Fallout: New Vegas
دانلود فصل سوم سریال کارتونی Mr.Bean – The Animated
بروزرسانی درایور ها با Driver Reviver 3.1.648.8165
کنترل فرزندان در رایانه با Hidetools Child Control 5.7
جاسوسی حرفه ای بر روی سیستم با Hidetools Parental Control 5.6.8
بازی زیبا و جالب Jam Jam برای گوشی موبایل
اخرین نسخه سریعترین مرورگر دنیا به نام Google Chrome 8.0.554.0 Dev (قابل حمل)
بازیابی فایل های Rar با Recovery Toolbox For RAR v1.1.8.17
عدم دسترسی افراد غیر مجاز به فایلها و پوشه ها با Folder Guard Professional v7.91
دانلود مستند What Happened Before The Big Bang 2010
مطالب اتفاقینرم افزاری برای معماران به نام BricsCad Pro v10.2.12
طراحی ۳بعدی و ۲بعدی با AC3D 6.7.15a
نمایش ساعت کشورهای مختلف به وسیله Sharp World Clock v4.54
داشتن هارد دیسکی بی عیب با Raxco PerfectDisk Pro 11.0 Build 174 Final
ساخت حرفه ای اسکرین سیور با Acme Photo ScreenSaver Maker 3.21
تایپ آسان مسائل ریاضی با Efofex FX Equation v4.004
بازی زیبا و هیجان انگیز گاو قهرمان – Supercow
طراحی حرفه ای بر روی تصاویر با ArtRage Studio Pro 3.0.7 Retail
ماشین حساب حرفه ای برای گوشی های نوکیا – My Calcul 1.02.14
ابزاری قدرتمند برای تهیه تصویر از محیط نرم افزاری Jam Power Screen Capture 7.1.0.287
مطالب محبوبدانلود تیتراژ سریال دلنوازان با صدای علی لهراسبی
دانلود تیتراژ دوم سریال دلنوازان با صدای علی لهراسبی
جدیدترین نسخه مسنجر محبوب و پر طرفدار Yahoo Messenger v10.0.0.1267(قابل حمل)
دانلود نسخه نهایی ویندوز ۷ با لینک مستقیم – Windows 7 Ultimate Final Version
معتبرترین و محبوب ترین نرم افزار یادگیری انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته با Learn to Speak English Deluxe 10
دانلود تیتراژ سریال فاصله ها با صدای علی لهراسبی
فراگیری زبان با کتب دانشگاه کمبریج به نام Face2Face Cambridge English Course
جدیدترین نسخه مسنجر محبوب و پر طرفدار Yahoo! Messenger 10.0.0.1241
دانلود قطعات فیلم دو خواهر با صدای بابک جهانبخش
دانلود انیمیشن The Penguins Of Madagascar Operation 2010
آرشیو ماهیانهمهر ۱۳۸۹
شهریور ۱۳۸۹
مرداد ۱۳۸۹
تیر ۱۳۸۹
خرداد ۱۳۸۹
اردیبهشت ۱۳۸۹
فروردین ۱۳۸۹
اسفند ۱۳۸۸
بهمن ۱۳۸۸
دی ۱۳۸۸
آذر ۱۳۸۸
آبان ۱۳۸۸
مهر ۱۳۸۸
شهریور ۱۳۸۸
تبلیغات

 

در گروه دانلودها عضو شوید!
جدیدترین ها و بهترین های اینترنت را به صورت رایگان در ایمیل خود داشته باشید!
اخبار ایران و جهان
مهمترین اخبار سیاسی، اقتصادی، ورزشی، اجتماعی، حوادث، علمی، سلامت، آی‌تی و ...
پورتال اخبار ورزشی
اخبار لحظه به لحظه فوتبال ایران و جهان، کشتی، والیبال، بسکتبال، رزمی، ورزش بانوان و ...
تبادل لینک
برای افزایش رنکینگ سایت شما در گوگل
طراحی سایت
طراحی حرفه ای سایت و پرتال
آموزش افزایش قد
روشهای ویژه ی چگونگی افزایش واقعی قد از ۵ تا ۱۰ سانتیمتر در ۱۰ هفته
محل تبلیغات شما
اینجا محل تبلیغات متنی شما است برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید ابر واژهنرم افزار نوکیا نرم افزار موبایل تم نوکیا s60v5 app تم سری 60 دانلود مستند 2010 دانلود تم موبایل نرم افزار s60v3 بازی سونی اریکسون بازی جاوا نرم افزار s60v5 بازی java دانلود والپیپر دانلود بازی موبایل دانلود دانلود نرم افزار با لینک مستقیم دانلود نرم افزار  لینک دوستان
دانلود
دانلود نرم افزار با سوران
مرجع موبایل فارسی
گروه آشپزی
دکتر کرمانی
میهن استور
مجموعه عکس های خبری
دنیایی متفاوت
اس ام اس های داغ
پارسیان فان
راد اس ام اس
اس ام اس جدید
پاتوق تخصصی نرم افزار
میکس ایران دانلود
فارسی پرس
سیب سبز
عکس های کمیاب
دنیای کامپیوتر و تکنولوژی
کار 20
دانلود کلیپ
مبین سافت
جدیدترین اخبار علمی
آموزش آشپزی
فال و طالع بینی فالگو
میهن فون
تمامی حقوق برای سایت دانلودها محفوظ استطراح قالب: فرهادینا | پویا گراف

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر 1392/05/09 ساعت 21:00

خاک تو سرتون از دانلود ها ورش داشتین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد